joosjev.reismee.nl

School.

hallo allemaal!

even een heel kort verhaaltje vanaf school!

ik wacht nu op mijn gastvader die mij zo komt ophalen! ik zit nu in het C.D.I. een soort mediatheek in de school. er is hier ook een bioscoopzaal! dat vertelde iemand mij net, op school! hoe geniaal is dat!? ik heb vandaag dikke lol gehad met mijn vriendinnen en alles gaat echt toppie!

goed, dat was het xd ik denk dat ik dit echt een beetje uit verveling heb gedaan, haha! ik ga nu naar de wc en dan richting de parkeerplaats!

ciao!!

Reacties

Reacties

Dirk Oosthoek

Leuk dat je t Italiaans er ook nog even bijpakt Joosje! ;-) Fijn om te horen dat het je allemaal goed gaat daar!

Groetjes Dirk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!