joosjev.reismee.nl

Spaanse Bandos!

salut!!

even een kort verhaaltje,

zaterdag hebben we de 'vingtaine' van mijn gastbroer Jeremy gevierd! was supergezellig en heb veel mensen ontmoet! ook ontmoette ik de zoon van mijn fransleraar. hij is volgens mij trompettist en hij vroeg me of ik in een spaanse bandos wilde spelen!! dat zijn van die bandjes die je in spanje op straat ziet weetjewel? vet cool! 17 oktober is de eerste repetitie!

vandaag heb ik voor het eerst de bus genomen van school naar huis. ik dacht dat er gewoon 1 bus zou wachten die overal langs ging, maar nee hoor. er stonden echt een stuk of 20 bussen in een rij te wachten! en natuurlijk.. de allerlaatste moest ik hebben.. haha! nee er is dus voor elk minescuul dorpje een aparte bus.. leuk :p

ook heb ik uitgevogeld wanneer je nou moet gaan staan in de les: als je de klas binnenkomt en je hebt les van je mentor, dan mag je niet gaan zitten voor hij zegt: assiez-vous. lekker akward was dat de eerste keer :p

bon, verder gaat alles nogsteeds top hier! zondag meer nieuws!

a tout a l'heure!

Reacties

Reacties

Sanne Oosthoek

Ha Joosje,

Wat leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt. Geniet van alle momenten daar ;-)

Groetjes uit Groningen

Margreet

Tjonge, je beleefd wel heel veel daar! Super! Wat leuk om in zo'n spaanse muziekgroep te spelen.

emma

Hee joosje. Super van het muzikale ! Heb je je sax mee naar frankrijk of ga je iets anders spelen daar ? Xx

Linda

Oh Joosje, wat heb je het daar toch leuk ! En je blogs lees ik elke keer weer met veel plezier !! À tout à l'heure !! Liefs, Linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!