joosjev.reismee.nl

Beginnende zenuwen

Bonjour tout le monde!

Om te beginnen heb ik de laatste twee weken een topvakantie gehad! ik ben een week op zeilkamp geweest (was superleuk!) en daarna zijn we met ons gezin (en aanhang: matthijs en vivian) een week wezen zeilen op het ijsselmeer met een grote zeilboot :D was echt een topvakantie!

Toen ik gister thuis kwam lag er een brief van EF op me te wachten. ik was natuurlijk veel te nieuwsgierig, dus ik gooide mn spullen aan de kant en wist niet hoe snel ik de brief open moest maken. Toen ik zag wat er in de envelop zat, moest ik moeite doen om het niet uit te schreeuwen: mijn Vliegticket!! Alles begon natuurlijk te kriebelen, want mijn vertrekdatum komt natuurlijk wel heel erg dichtbij nu! Volgende week vrijdag zit ik al in het vliegtuig!

Het begint wel steeds meer bij me door te dringen. Een jaar weg.. dat is eigenlijk best wel lang. En alles wat ik hier heb zal ik een jaar moeten missen. Sommige dingen en mensen zijn moeilijk om achter te laten, maar ik heb er echt verschrikkelijk veel zin in! ik ben blij dat de tijd zo snel is gegaan, want ik kan echt niet meer wachten tot ik vertrek!

De komende weken begin ik met inpakken en ik heb zo het gevoel dat dat nog een hele klus gaat worden, want je kunt het je natuurlijk niet permitteren om iets te vergeten.. Zomerkleding, Winterkleding, sportkleding... persoonlijke spullen, opladers, foto's en noem het maar op.. ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat worden!

Ik zal nog een verhaal schrijven een paar dagen voor ik wegga, maar het verhaal daarna zal ik schrijven vanuit Saint-jean-de-verges!

liefs, Joosje

Reacties

Reacties

Jacomien

Ha lieve dochter, de eerste keer dat ik je blog bezoek.... Tot nu toe vind ik het leuker 'gewoon' te communiceren nu het nog kan. Het begint ook bij mij door te dringen dat het moment van afscheid dichtbij komt. Hoe erg ik je ook zal missen, ik vind het geweldig dat je dit plan hebt gemaakt! Mama

Annemarie

Hey Joosje,

Of je mij gaat missen is raar om te vragen. Of ik jou ga missen: natuurlijk!
Hoop dat je een prachtig jaar hebt, gaat vast allemaal goedkomen. Super kans die je met beide handen aangrijpt.
Ben blij dat ik jou heb leren kennen en ik ga je natuurlijk het hele jaar volgen.
En als je de band mist, gaan we gewoon een keer op woensdagavond skypen! Kun je er weer tegenaan.

Toitoitoi, heel veel plezier en goede reis!

Liefs Annemarie, je saxmoatie ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!