joosjev.reismee.nl

Vluchtgegevens

Hallo allemaal!

Ik ben net teruggekomen van de vakantie! ik heb samen met mijn moeder en zusje een superleuke week gehad in de ardennen en aan het strand!

Nu kom ik thuis en vind ik een brief van EF, hierin staan mijn vluchtgegevens. mijn vliegtuig vertrekt niet om 8:45, maar om 14:40! Dit vindt ik heel fijn, want dan kan ik lekker rustig aan doen en stap ik in het vliegtuig na lekker rustig geslapen te hebben (hopelijk, want ik heb waarschijnlijk wel last van zenuwen :$)

Ik ben deze week thuis en ga daarna 2 weken lekker zeilen! dan nog 2 weken te gaan in het mooie Nederland en op 31 augustus kan mijn avontuur beginnen! ik kan niet meer wachten!

liefs, Joosje

Reacties

Reacties

Leonie

Heeee,

2:40 pm is toch 14:40?? Ik hoooop het namelijk, Hahahahah!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!