joosjev.reismee.nl

Toch maar een andere

Hallo allemaal!

Dat andere blog was niet echt een succes, dus heb ik even een andere aangemaakt. Een jaar naar Frankrijk.. Supergaaf! ik heb er onwijs veel zin in! Op 29 mei werd ik gebeld dat ik een gastgezin had. Een gezellige familie: Mère Helene, père Charles, grand frère Jeremy en petit frère Yanis.Ze wonen in een superklein dorpje (1000 inwoners) genaamd: Saint-jean-de-verges. Het ligt ongeveer 80 km ten zuiden van Toulouse. Bij deze familie ga ik een heel jaar wonen! Ik heb een tijdje terug voor het eerst met ze geskyped en het zijn echt hele leuke gezellige mensen!

Mijn school zit in Foix, een dorpje ongeveer 9 km verderop. Lycée Gabriel Fauré. Ik weet niet precies hoe groot de school is, maar dat zal wel meevallen.Bij mij in de klas zit een slowaaks meisje dat ook een EF high school year in Frankrijk doet. Opzich wel fijn om een soort lotgenootje in de buurt te hebben.

31 augustus stap ik in het vliegtuig richting Toulouse. Ik kan echt niet meer zo lang wachten! Het liefst zou ik morgen al in het vliegtuig stappen.. maar helaas..

Nog anderhalve maand te gaan...

Liefs, Joosje

Reacties

Reacties

margreet

Lieve nicht, we wensen je heel veel plezier bij de voorbereidingen voor je reis naar Frankrijk! We zijn heel benieuwd naar je verhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!