joosjev.reismee.nl

Weer een stapje dichterbij!

Goeeedenavond allemaal!

vandaag werd ik gebeld door Stephanie van EF :D en meestal betekent dat goed nieuws. Ze vertelde mij dat ze mn vlucht aan het boeken waren! ik was natuurlijk meteen enthousiast, want dit betekent dat ik weer een stapje dichterbij ben! 31 augustus moet ik om 6:45 op het vliegveld zijn, zodat ik om 8:45 kan gaan vliegen, samen met Leonie Kwant (haar link staat ook bij mijn linklijst). We komen om 10:40 aan op het vliegveld in Toulouse. Ik vind het best wel fijn dat ik niet alleen hoef te vliegen. Samen met Leonie heb ik het hardstikke gezellig en ook zij heeft erg veel zin in de reis :D

Verder heb ik maandag een pak stroopwafels opgestuurd naar mn gastgezin, om ze voor te bereiden op de 'hollandse invasie'; namelijk, mijn komst. Toen ik op het postkantoor met die stroopwafels in mn hand stond en ik vertelde dat ze naar frankrijk moesten, werd er door de mensen om me heen wel even gegrinnikt. Opzich redelijk logisch, want het zag er best debiel uit haha. Ik heb nog geen bericht gekregen van mn gastgezin dat ze het pakketje hebben ontvangen, dus ik ben heeeel benieuwd hoelang het nog duurt totdat het pakketje op de bestemming is aangekomen.

Ook ben ik vandaag bezig geweest met het inpakken van de eerste spullen en dat was meer gedoe dan ik had verwacht haha. Allemaal emergency dingen invullen enzo, het adres van mn gastgezin en allemaal dat soort dingen. Ik ben er nogsteeds niet uitgekomen, dus ik moet vanavond nog even samen met papa er voor gaan zitten, want van al die verzekeringen enzo heb ik geen verstand en het leek me wel handig om dit al klaar te hebben, voor het echte inpakken begint. Ook de simkaart is nog een heel gedoe. ik krijg ook een nieuw telefoonnummer, maar die zal ik meteen doorgeven als ik die ga gebruiken!

Als laatst heb ik mijn vakantie geboekt :D samen met mijn zusje sophie (10) en mijn moeder vertrek ik komende zaterdag naar de Ardennen. We gaan daar 4 dagen lang klimmen, abseilen en kanoën! superleuk!! de laatste paar dagengaan we richting het strand om nog even lekker bij te bruinen, hoewel dat in zuid-frankrijk ook wel moet lukken, haha. Na deze week ga ik nog 2 weken zeilen. Daarna ben ik nog 2 weken thuis en dan gaat mn grote avontuur eindelijk beginnen!

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie!

liefs, Joosje

Reacties

Reacties

Emma

Almost there ! Zo te zien heb je er zin in !
alvast veel plezier in de Ardennen dan !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!